Algemene voorwaarde inschrijven

  1. Inschrijvingsprocedure: Door het invullen en indienen van het inschrijfformulier verklaart de ouder/verzorger zich akkoord met de voorwaarden van inschrijving zoals hieronder uiteengezet.
  2. Reserverings- en Administratiekosten: Door inschrijving gaat u akkoord met reserverings- en administratiekosten van €150 per geannuleerde dag (€75 voor een halve dag). Deze kosten worden in rekening gebracht bij annulering voor de startdatum, behalve als de opvang niet mogelijk is vanuit onze kant.
  3. Annulering: Indien u besluit de inschrijving te annuleren na de startdatum van de opvang, blijft u verantwoordelijk voor de betaling van de opvangkosten conform ons reguliere tarief voor de opzegtermijn zoals vermeld in onze tarievenlijst.
  4. Opvangmogelijkheden: Indien de door u gevraagde opvang niet mogelijk is vanuit onze zijde, worden er geen reserverings- en administratiekosten in rekening gebracht. We zullen ons uiterste best doen om alternatieve oplossingen te vinden die aan uw behoeften voldoen.
  5. Bevestiging van Akkoord: Door het voltooien van de inschrijving verklaart u dat u deze algemene voorwaarden hebt gelezen en begrepen en dat u akkoord gaat met de hierin gestelde voorwaarden.
  6. Wijzigingen: Deze algemene voorwaarden kunnen van tijd tot tijd worden gewijzigd.

Door het indienen van het inschrijfformulier gaat u akkoord met de hierboven genoemde voorwaarden en verplichtingen.